Szkolenia dla Instytucji Publicznych

e-Doręczenia dla Instytucji Publicznych

Szkolenie kierowane do przedstawicieli instytucji publicznych zainteresowanych procesem wdrożenia Krajowego Systemu Doręczeń Elektronicznych oraz przesyłania korespondencji w ramach Publicznej Usługi Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego (e-Doręczenia) i Publicznej Usługi Hybrydowej (PUH) przy wykorzystaniu frontu gov.pl.
Podczas szkolenia zostanie omówiony i zwizualizowany proces realizacji e-Doręczeń od złożenia wniosku o adres do e-Doręczeń (ADE) poprzez aktywację skrzynki i poznanie jej funkcjonalności po nadanie i odbiór przesyłek (rejestrowanych i nierejestrowanych) realizowanych w ramach PUH i e-Doręczenia.

Skontaktuj się z nami

Cel szkolenia

  • Zapoznanie się z zasadami obsługi e-Doręczeń.
  • Pozyskanie kluczowych informacji niezbędnych
    do wdrożenia e-Doręczeń.
  • Usprawnienie działań związanych z nadawaniem przesyłek w ramach e-Doręczeń i PUH.
  • Przygotowanie instytucji do optymalnej realizacji usługi Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego.

Korzyści dla uczestników szkolenia

  • Poznają zasady aktywacji skrzynki urzędowej i nadawania uprawnień innym użytkownikom oraz realizacji wysyłki korespondencji w ramach e-Doręczeń i PUH.
  • Nauczą się generowania raportów z realizacji usług
    e-Doręczeń i PUH.
  • Przyswoją zasady składania reklamacji w ramach,
    e-Doręczeń i PUH poprzez system PP S.A.
  • Zgłębią wiedzę w zakresie przesyłania korespondencji
    w ramach e-Doręczeń i PUH przy wykorzystaniu platformy.
  • Nauczą się sprawnie administrować skrzynką urzędową.

Ramowy program szkolenia 1-dniowego
(8h dydaktycznych):

  • e-Doręczenia: czym są i dla kogo?
  • Definicja e-Doręczeń i ich znaczenie w kontekście cyfryzacji usług publicznych oraz komunikacji z klientami indywidualnymi
  • Korzyści wynikające z korzystania z e-Doręczeń dla instytucji publicznych i odbiorców korespondencji
  • Prawne podłoże e-Doręczeń oraz kwestie związane
    z akceptacją i skutecznością doręczeń elektronicznych
  • Proces i realizacja obsługi korespondencji w ramach
    e-Doręczeń
  • Proces wnioskowania i aktywacji skrzynki urzędowej
    w ramach Platformy e-Administracji
  • Funkcjonalności i możliwości korzystania z e-Doręczeń
    w kontekście różnych typów korespondencji
    Administrowanie skrzynką urzędową
  • Uprawnienia administratorów i użytkowników skrzynki
    e-Doręczeń
  • Sposoby generowania raportów i statystyk związanych
    z obsługą korespondencji elektronicznej
  • Wskazówki i rekomendacje dla instytucji publicznych
    i klientów indywidualnych w zakresie efektywnego korzystania z e-Doręczeń

Szkolenie w formie stacjonarnej lub on-line.

b

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami